söndag 8 september 2013

Mina vackra hundar!

Maja, som jag har på helfoder. Maja är en liten luring, hon är väldigt busig och gillar fåglar :)
Majas kullbror Exxon blev SE UCH, N UCH och BIS 3 i Högbo i helgen!
Grattis till uppfödare Lene Heggli, delägare Kerstin och Sofie!

Stina är from som ett lamm men gillar husse bättre!

Ullah älskar att vara själv med sin matte, hon är en liten ängel då!
Stina & Ullah

Fina Stina som jag har på halvfoder, uppfödare Kristina Nilsson.
 
Denzel, Stina, Ullah och Maja
 
Mina fina hundar som jag har satt ut på helfoder är:
Lovis, syster till Ullah. Hon bor hos familjen Wallmon i Mariestad
och Mushu bor hos Katja i Örebro.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Milli

Milli vilar en hel del och hon är verkligen superkelig nu! Vill vara nära hela tiden, helst i ansiktet:) Så det är mycket mys nu. 🩷