tisdag 10 september 2013

Kebic's Odalia

Vi fotograferade Stina, som snart är 11 månader!
 





Husse är Stinas favvo!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙