lördag 11 april 2020

StrandWiks Emelie ” Greta” som är lilla syster till vår Milli

Lars och Monica har haft 3 hundar från oss och nu den fjärde, Greta 💖
Så en artikel från Mäklarnytt som handlar om Matte Monica och husse Lars och lilla Greta förstås🥰
https://mnytt.se/2020/03/24/lars-monica-satsar-pa-marklagenhet/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙