torsdag 4 augusti 2016

Wille

Lite nya bilder på våra fina hundar☀️

Wille, Stina och Maja

Promenad i Kristinehamn. Vi har Vänern sjönära och man kan åka båt ända in till stan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙