lördag 2 juni 2012

Lite hundar!





StrandWiks Red Dragon, "MUSHU"

StrandWiks In The Name of Love, "BANZEI"

Naturligtvis en bild på valparna. Blondie och valparna mår bra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙