lördag 12 september 2020

Pappa



Älghornet som mamma hittade har jag fått för länge sen

Den fina renfällen har min farmor har sytt.

Pappa Ernst och jag för 3 år sen❤️

 Den 9/9 i år skulle min pappa ha fyllt 90 år men han dog tyvärr förra sommaren. Så vi åkte till mitt barndomshem i Skultuna. Planterade graven med ljung och vi satte en bukett med vita liljor och ett ljus. Däe ligger även min mamma begraven.
Lillasyster Marlene satte också en bukett på graven.

Fortfarande krig mot särkullsbarnen! Det börjar tära på oss som ska sköta huset, trädgården och vi har 20 mil att åka dit. Skönt att lillasyster bor närmare!

OBS VI HAR VERISURE LARM på huset!!!!! Nu orkar vi snart inte mer😢😢😢

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Milli

Milli vilar en hel del och hon är verkligen superkelig nu! Vill vara nära hela tiden, helst i ansiktet:) Så det är mycket mys nu. 🩷