torsdag 26 september 2019

StrandWiks 8:e generations

Hej alla ni som försökt nå mig så har jag tyvärr haft fullt upp med min sjukdom och så dog min älskade pappa Ernst, svärfar/morfar och gammelmorfar i somras, så det har varit och det är fortfarande mycket sorg just nu.
Men i pappas barn, barnbarn och barnbarnsbarn så lever minnet av honom♥️


Så tyvärr har jag inte hunnit skriva eller ringa till dom som är/varit intresserade av våra valpar!.
Vecka 42 och 43 beräknar vi att valparna föds.
Vill ni veta mer så läs all info om våra hundar på wikstrand.com eller hundbloggen. Jag svarar gärna på telefonen också.
Om du är intresserad en valp från oss, skicka gärna ett mejl, sms eller bara ring oss!

1:a kullen som beräknas födas vecka 42
........




Ägare/handlar: Sofie Rattfeldt
Kerstin Rattfeldt ägare till Exxon här med Zia och Exxon
Exxon är kullbror med min Maja som kommer från Lene, Dolce Havana kennel i Norge.


.....
2:a kullen beräknas födas vecka 43
Det här blir 8:e generationen StrandWikshundar som föds, det är verkligen spännande!

StrandWiks Bono "ENZO"

Enzo bor med Wilmer hos fodervärden Ann-Sofie i Åmål.
………...


Kebic's Odalia  "Stina"

Stina är nerklippt nu men eftersom hon blir pensionär efter den här kullen så fortsätter vi nog att klippa henne. Eller så får pälsen växa ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Milli

Milli vilar en hel del och hon är verkligen superkelig nu! Vill vara nära hela tiden, helst i ansiktet:) Så det är mycket mys nu. 🩷