fredag 20 maj 2016

StrandWiks X-tina


Fina Isa som är drygt året har börjat på agilitykurs:) Så kul för er och lilla Isa❤️
Tack Ulrika för de fina bilderna!


Trött efter agilityn;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙