tisdag 12 april 2016

Lovis


Nu väntar Lovis och jag på veterinären❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙