tisdag 19 maj 2015

Denzel

Tack Helena för det fina fotot på dig och älskade Denzel!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙