tisdag 22 april 2014

Tack för hjälpen Jessie!

 
 
Vilken överraskning jag fick idag!
Jessica kammade och badade Maja och Stina! Jessica är ju uppfödd i och med kenneln och är delägare i StrandWiks. Så hon kan pälsvård!
De blev så fina, tusen tack Jessie, jag blev så glad!


 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙