tisdag 12 juni 2012

Äntligen...........

Första valpen att öppna ögonen blev hanen, Uno!

Världen är så stoor!



Imorgon hoppas vi att någon fler öppnar ögonen:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Inofficiell utställning 16/5

Inofficiell utställning i Degerfors👍🏼  Michael ställde Buster, BIG-4🎉 med bra kritik!  💙💙💙